lørdag 1. februar 2014

Kalender

Yeah! Endelig har jeg scrappet i det nye året, det tok jammen meg sin tid det!

Jeg har valgt å starte det nye året med en kalender, kanskje litt seint ute siden vi allerede har rukket å bli ferdig med Januar mnd (Hvor i alle dager ble nå den mnd av?) men kalenderen er jo laget uten årstall eller noe så kan fint brukes i flere år bare ved å bytte ut selve kalenderarkene.

Kalenderen tror jeg blir årets morsdagsgave til mamman min <3















Jeg er ikke noe flink å skrive opp matrialene jeg bruker, men hvis det er noe spesielt du lurer på så bare spørr, jeg vet stort sett hva jeg har brukt. Men det nydelige motivet kommer fra
Madeleines Digitala Vintagebilder.

Takk for at titter! 

 



3 kommentarer:

  1. Var kjempe fin den der da :) Blir imponert over kreativ du er :)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Takk for besøk i bloggen....denne kalenderen var kjempeflott altså...<3

    SvarSlett
  3. Det var det jeg visste, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :) Dette var virkelig en nydelig kalender, Anita! Heldige moren din som får denne! Kjempesmart å lage den sånn at den kan brukes år etter år, denne vil hun ha glede av bestandig!
    klem Unni

    SvarSlett